Često postavljana pitanja
-
Povrat i refundiranje
-
Поручивање и достава
-
царињење и отказивање
-
плаћања и накнаде
-
кампање и понуде
-
приватност и опште информације
-
легитимност и поузданост
No Faq Found
POLITIKA VRAĆANJA
Nažalost, mi nemamo politiku razmene. Kupac može da vrati pogrešan, oštećen, neispravan ili deo koji nedostaje/nepotpun proizvod. U slučaju oštećenog proizvoda, kupac treba da obavesti dodeljenu kurirsku kompaniju i Ubuy u roku od 3 dana od dostave, a u slučaju drugih uslova rok za povrat je otvoren 7 dana nakon dostave. Naša politika ne rešava probleme kupaca nakon 7 dana od dostave. Izvinjavamo se zbog prouzrokovanih neprijatnosti.
Kupac treba da kontaktira naš tim za podršku da prijavi problem u vezi sa oštećenim, neispravnim ili pogrešnim proizvodom. Veza će biti dostavljena kupcu na registrovanu adresu e-pošte nakon što se kontaktira tim za korisničku podršku.
Mogu da se vrate samo pogrešni, oštećeni, neispravni proizvodi ili proizvodi sa delovima koji nedostaju.
- Kupac mora da nas kontaktira u roku od 7 dana od dostave.
- Proizvod treba da bude u nekorišćenom stanju i da se može ponovo prodati.
- Proizvod treba da bude u originalnom pakovanju uključujući kutiju brenda/proizvođača, netaknutu MRP oznaku, uputstvo za upotrebu i garantni list.
- Kupac mora da vrati proizvod u celosti sa svim pratećim dodacima ili besplatnim poklonima prisutnim u njemu.
- Određene kategorije kao što su unutrašnja odeća, donje rublje, kupaći kostimi, kozmetički proizvodi, parfemi/dezodoransi i besplatna odeća, namirnice i gurmani, nakit, potrepštine za kućne ljubimce, knjige, muzika, filmovi, baterije itd., ne ispunjavaju uslove za povrat i refundiranje.
- Proizvodi kojima nedostaju etikete ili dodaci.
- Digitalni proizvodi.
- Proizvodi koji su izmenjeni ili kojima nedostaju serijski brojevi.
- Proizvod koji je kupac koristio ili instalirao.
- Svaki proizvod koji nije u originalnom obliku ili pakovanju.
- Obnovljeni proizvodi ili polovni proizvodi ne podležu povratima.
- Proizvodi koji nisu oštećeni, neispravni ili različiti od prvobitno naručenih.
Kupac može da vrati pogrešan, oštećen, neispravan ili deo koji nedostaje/nepotpun proizvod. U slučaju da proizvod nedostaje, kupac treba da obavesti dodeljenu kurirsku kompaniju i Ubuy u roku od 3 dana od dostave, a u slučaju drugih uslova rok za povrat je otvoren 7 dana nakon dostave. Naša politika ne rešava probleme kupaca nakon 7 dana od dostave. Izvinjavamo se zbog prouzrokovanih neprijatnosti.
Kupac može da vrati pogrešan, oštećen, neispravan ili deo koji nedostaje/nepotpun proizvod. U slučaju oštećenih proizvoda, kupac treba da obavesti dodeljenu kurirsku kompaniju i Ubuy u roku od 3 dana od isporuke, a u slučaju drugih uslova rok za povrat je otvoren 7 dana nakon isporuke. Naša politika ne rešava probleme kupaca nakon 7 dana od dostave. Izvinjavamo se zbog prouzrokovanih neprijatnosti.
Kupac mora da ispuni sledeće uslove za povrat bilo kojeg proizvoda:
- Kupac mora da nas kontaktira u roku od 7 dana od dostave.
- Proizvod treba da bude u nekorišćenom stanju i da se može ponovo prodati.
- Proizvod treba da bude u originalnom pakovanju, uključujući kutiju marke/proizvođača, uputstvo za upotrebu, garantni list i MRP oznaku netaknute.
- Kupac mora da vrati proizvod u celosti sa svim pratećim dodacima ili besplatnim poklonima prisutnim u njemu.
Kupac treba da kontaktira naš tim za podršku da prijavi problem u vezi sa oštećenim, neispravnim ili pogrešnim proizvodom.
Klijent mora da otpremi sve potrebne slike i video zapise sa kratkim i detaljnim opisom problema koji će pomoći timu da istraži slučaj.
Da biste saznali više, posetite našu politiku vraćanja ili kontaktirajte naš tim za podršku.
ПОЛИТИКА РЕФУНД
U slučaju povrata, proces refundiranja će početi tek nakon što je proizvod primljen, pregledan i ispitan u našem skladištu. Kada se smatra da proizvod ispunjava uslove za vraćanje, iznos povraćaja će biti pripisan na vaš bankovni račun/Ubuy nalog/originalni način plaćanja.
Kada pokrenemo povraćaj novca, biće potrebno približno 7-10 radnih dana da se iznos odrazi na prvobitni način plaćanja. Međutim, vreme za povraćaj novca na vaš bankovni račun će se razlikovati u zavisnosti od politike izmirenja vaše banke. U slučaju UCredit-a, iznos će se prikazati na vašem Ubuy nalogu u roku od 24-48 radnih sati. Kontaktirajte naš tim za podršku za više informacija.
- Pratite svoj bankovni račun jer izmirenje međubankarskih transakcija može trajati duže nego što se očekivalo.
- Kontaktirajte svoju banku i pripremite ID transakcije za dijeljenje.
- U slučaju da još niste primili povrat novca, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.
Once the product returns to our warehouse, we would initiate a refund. It will take approximately 7-10 business days for the amount to reflect in the original payment method. However, the same varies according to the bank's settlement standards. In the case of Ucredit the amount will reflect in your Ubuy account within 24-48 working hours. Za više informacija obratite se našem timu za podršku.
Kupac može da vrati pogrešan, oštećen, neispravan ili deo koji nedostaje/nepotpun proizvod.
Ako porudžbina nije dostavljena ili je izgubljena u transportu, biće izvršen povraćaj novca.
Pogledajte politiku isporuke i pitajte našu korisničku službu za više detalja.
Red
Svoju porudžbinu možete da pratite uz pomoć „veze za praćenje porudžbine“ koju ćete dobiti u poruci za potvrdu porudžbine/SMS poruci.
Možete da kliknete na opciju „Prati porudžbinu“ dostupnu na dnu stranice da biste pratili porudžbine na našoj veb stranici.
Korisnici aplikacije mogu da vide opciju „track order“ (prati porudžbinu) dostupnu na ikoni menija. Slobodno kontaktirajte naš tim za podršku za dodatnu pomoć.
Nažalost, ne možemo da promenimo proizvod nakon što se poruči.
Da, na zahtev se može dostaviti faktura za porudžbinu. Kontaktirajte tim za korisničku podršku za pomoć.
- Posetite naš globalni pretraživač da biste pronašli proizvod koji tražite.
- Kliknite na željeni proizvod da biste videli više detalja o proizvodu.
- Izaberite željeni artikl i izaberite željenu veličinu i količinu. Kada izaberete, nastavite tako što ćete kliknuti na „Dodaj u korpu“.
- Da biste videli svoju korpu, izaberite dugme „pogledaj korpu“. Nakon toga, možete da izaberete „Nastavi sa kupovinom“ ako želite da dodate još artikala ili „Nastavite sa sigurnim plaćanjem“ ako želite da platite
- Primenite kupon za popust ako je dostupan
- Ako želite da nastavite kao gost, unesite svoju adresu e-pošte i podatke za isporuku da biste nastavili.
- Ako ste ponovni kupac, unesite svoje podatke za prijavu da biste nastavili.
- Ako ste novi korisnik i želite da se registrujete, registrujte se sa svojim podacima za kontakt.
- Odaberite svoj način isporuke da biste nastavili.
- Kliknite na željeni način plaćanja i kliknite na opciju „Nastavi do plaćanja“.
- Vaša porudžbina će biti postavljena kada primimo uplatu.
U slučaju da porudžbina nije dostavljena, kontaktirajte našu korisničku podršku ili dodeljenu kurirsku kompaniju za pomoć.
Isporuka
Porudžbine se uglavnom dostavljaju u vremenskom okviru navedenom u načinu isporuke koji je odabrao kupac pri plaćanju.
Kada kupac mora da platiti carinu, dostava će biti potvrđena nakon plaćanja troškova.
Yes, you will get a call/SMS from the courier company prior to delivery. U skladu sa tim možete da zakažete dostavu.
- Ako je opcija dostupna u vašoj zemlji. Možete odabrati da platite carinu, carinske dažbine i poreze unapred ili u trenutku dostave. Ova opcija je dostupna i obračunava se u trenutku plaćanja.
- U zavisnosti od zemlje. Carine, carinske dažbine i porezi se mogu naplatiti unapred i obračunati na kasi. Kupac ne mora ništa da plati u trenutku dostave i ako kurirska kompanija naplati bilo koji iznos, kontaktirajte našu korisničku podršku za pomoć.
- U nekim zemljama carine, carinske dažbine i porezi se ne naplaćuju unapred. Kupac će morati da plati ove troškove dodeljenoj kurirskoj službi.
Artikli u vašoj porudžbini mogu da vam budu poslati u više pošiljki da bi vam stigli što je brže moguće!
Ali ne brinite! Svaka isporuka se dodaje samo jednom na vašu porudžbinu. Ne morate ponovo da ih plaćate ako svoju porudžbinu primate u više pošiljki.
пролазак кроз царину
- Ako je carina plaćena unapred: Kupac ne mora ništa da plati u trenutku dostave i ako kurirska kompanija naplati bilo koji iznos, kontaktirajte našu korisničku podršku za pomoć.
- U slučaju da se carina, carinske dažbine i porezi ne naplaćuju unapred. Kupac će morati da plati ove troškove u trenutku dostave.
Kurirska kompanija obično vodi računa o postupku carinjenja. Međutim, carinski organ može da zahteva od kupca hitnu deklaraciju ili dodatnu dokumentaciju. Moraćete što pre da dostavite svu potrebnu dokumentaciju i papire kurirskoj kompaniji da bi mogli da ih prezentiraju carinskom organu.
When the customs are not paid upfront with the order, the customer is responsible for paying customs charges, arranging necessary documentation, and getting the shipment cleared from customs.
Što se tiče svake takve kupovine koju kupac obavi putem web stranice Ubuy, primalac u zemlji odredišta u svim slučajevima će biti “Uvoznik evidencije” i mora se pridržavati svih zakona i propisa navedene zemlje odredišta za proizvod(e) kupljeno preko Ubuy web stranice.
Kurirska kompanija obično vodi računa o postupku carinjenja.U slučaju da se pošiljka drži u postupku carinjenja zbog nedostatka ili odsustva odgovarajuće papirologije/dokumenata/deklaracije/vladine dozvole ili potvrda koje se zahtevaju od "uvoznika evidencije":
- Ako 'Uvoznik evidencije' ne dostavi traženu dokumentaciju i papirologiju carinskim vlastima i kao rezultat toga carina zaplijeni proizvod(e), Ubuy neće izdati povrat novca. Stoga vam toplo preporučujemo da se unaprijed pripremite i dostavite relevantna dokumenta kada to zatraže carinski organi.
- Ako se pošiljka vrati u naše skladište u slučaju da nedostaje / odsutna papirologija itd. sa strane kupca, Ubuy će samo kupcu refundirati kupovnu cenu proizvoda. Troškovi dostave i povrata neće biti uključeni u povrat novca.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
To avoid the delay in the shipment, customs may require the following documents from your side:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Customs authorities may also require additional documents not listed above. You will be notified by the courier company if a specific document is required for clearance purposes.
Za avansne carinske troškove se neće naplaćivati nikakvi drugi troškovi.
Za carinske dažbine koje nisu uzete unapred, kurirska kompanija može da naplati sledeće troškove:
- Troškovi isplate
- Vezano skladište ako kupac nije uspeo da podeli traženi dokument u vremenskom roku
- Porezi
- Naknade za rukovanje
- Administrativni troškovi
отказивање
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Idite na svoj nalog
- Pod opcijom „nedavno postavljeno“, kliknite na otkaži i postavite svoj zahtev
- Ako opcija za otkazivanje porudžbine nije dostupna, kontaktirajte nas tim za korisničku podršku za otkazivanje porudžbine.
PLAĆANJE
Ubuy ne naplaćuje ništa dodatno osim isporuke i carinskih troškova. Kada izvršite plaćanje u određenoj valuti, vaša banka može da naplati razliku u valuti ako je iznos transakcije u američkim dolarima ($), evrima (€) ili bilo kojoj drugoj valuti.
Ispod su uobičajene opcije plaćanja.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Ostale opcije plaćanja možete pronaći na dnu veb stranice
- Proverite izvod iz banke/kartice i proverite da li je iznos promenjen na vašem računu.
- Sačekajte 24 sata Oduzeti iznos će automatski biti vraćen na vaš račun.
- Kontaktirajte naš tim za podršku za dodatnu pomoć.
- Za carinu plaćenu unapred: Carinske/uvozne dažbine i porezi koji se naplaćuju na kasi su procena naknada i nisu tačne. Ako stvarne carinske naknade premašuju procenjene carinske naknade koje se uzimaju u trenutku davanja porudžbine, UBUY će platiti dodatne zadužžene naknade.
- Za carine koje nisu plaćene unapred: Carine/uvozne dažbine i poreze obračunavaće carinski organi.
Status na čekanju ili otkazana porudžbina znači da nismo primili uplatu od vas. Ako je iznos porudžbine odbijen sa vašeg naloga, a status vaše porudžbine se i dalje prikazuje kao na čekanju ili je otkazana. Možete ili da sačekate nekoliko dana da se iznos promeni na vašem nalogu ili kontaktirajte našu korisničku podršku za dodatnu pomoć.
кампање и понуде
Uslovi i odredbe navedeni u okviru Kampanje i ponude su važeći i primenjivi samo ograničeno vreme. Ovi uslovi i odredbe ne važe za već snižene proizvode.
Morate da unesete svoj kod kupona za popust u odgovarajuće polje na stranici korpe ili na stranici za plaćanje. Uverite se da nema dodatnih razmaka pre i posle koda ili umetnutih između dok kucate ili lepite kod u dato polje.
Kod kupona važi samo za cenu proizvoda. Popusti se ne primenjuju na troškove slanja i carine.
приватност и опште информације
- Koristimo kolačiće na našoj veb stranici da bismo prikupili statistiku posetilaca, u reklamne svrhe i da bismo poboljšali korisničko iskustvo naše veb lokacije. Možemo da ažuriramo ove informacije iznova i iznova po potrebi.
- Preporučujemo vam da redovno posećujete ovu stranicu da biste bili u toku sa informacijama o kolačićima koje koristimo na našoj veb lokaciji.
- Vaša saglasnost – Saglasni ste da mi i naši provajderi usluga koristimo kolačiće tako što kliknete na opciju prihvati kolačiće dok posećujete našu veb lokaciju.
- Mogu li da povučem svoju saglasnost?
Da. Ako želite da povučete svoju saglasnost, moraćete da izbrišete kolačiće sačuvane na vašem uređaju u postavkama veb pregledača. Štaviše, promenite postavke veb pregledača da biste onemogućili kolačiće u budućnosti kako biste sprečili da se kolačići čuvaju na vašem uređaju.
Možete nas pozvati, kontaktirati putem e-pošte ili ćaskanja uživo u bilo kojem trenutku koristeći detalje navedene na stranici „Kontaktirajte nas“.
Ispunjeni proizvodi su oni proizvodi koje organizujemo od prodavaca iz zemalja prodavnica (SAD, UK, Kina, Japan, Hong Kong i Koreja). Ovi proizvodi će vam biti isporučeni u odabranom vremenskom roku.
Neispunjeni proizvodi su oni proizvodi koji su vam dostupni preko nezavisnih prodavaca. Ovi trgovci se nalaze van odgovarajućih zemalja prodavnica. Dakle, isporuka takvih proizvoda može da traje do 10 do 40 dana. Ubrzavamo dostave kada pošiljku primi naše skladište.
решавање проблема
Obrišite kolačiće u vašem pregledaču pre nego što date porudžbinu.
- Idi na alatke
- Očisti istoriju
- Obriši kolačiće
- Nastavite nakon ponovnog pokretanja/osvežavanja pregledača..
Ova putanja može da bude malo drugačija u zavisnosti od pregledača koji koristite.
Ako i dalje ne možete da pošaljete porudžbinu, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku za dodatnu pomoć.
безбедност
Svi proizvodi se isporučuju kupcima korišćenjem onlajn fakture generisane nakon uspešnog plaćanja.
Sve adrese za dostavu se beleže u istoriji porudžbina i verifikovane od strane naših odgovarajućih odeljenja pre dostave.
Ako sistem označi bilo koju transakciju kao lažnu, mi to potvrđujemo analizom svih parametara koji se koriste za otkrivanje prevare. U slučaju sumnje, transakcija će biti otkazana i vraćena u roku od 7 radnih dana.
легитимитет
Ubuy je legitimna globalna platforma za e-trgovinu sa sedištem u Kuvajtu. To je pouzdana platforma za prekograničnu kupovinu sa milionima kupaca širom sveta koja veruje u najbolje korisničko iskustvo
Mi u Ubuy-u se striktno pridržavamo svih protokola i politika e-trgovine u svih 180+ zemalja u kojima poslujemo. Nastojimo da se stalno prilagođavamo svetu e-trgovine koji se stalno menja tako što menjamo i prilagođavamo naše operacije da bismo ispunili sve vaše potrebe i zahteve.
Sve transakcije obavljene preko Ubuy-a su veoma sigurne. Koristimo napredne sisteme enkripcije u našem procesu plaćanja da bismo osigurali potpunu sigurnost i zaštitu za naše cenjene kupce U slučaju bilo kakvog malo verovatnog događaja ili sporova u vezi sa neispravnim ili oštećenim proizvodom, odobrava se pun povraćaj novca prema Ubuy politici.
Hvala vam za svu podršku koju ste nam pružali tokom godina. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
поузданост
Ubuy je isporučio preko 10.500.000 paketa od osnivanja 2012. godine. Pruža milionima kupaca brendirane i autentične proizvode, u preko 180 zemalja širom sveta. Sa sedištem u Kuvajtu, nudi visoko bezbedne usluge veb lokacije, koristeći najnovije tehnologije; da bi obezbedio besprekorno iskustvo kupovine na mreži.
Yes, shopping at Ubuy is completely safe and secure. We prioritise your security and privacy at every step of your online shopping experience.
Certified Security StandardsUbuy is proud to be PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) compliant and ISO/IEC 27001:2022 certified. These globally recognised certifications demonstrate our commitment to maintaining the highest standards in data security and risk management. We have established strict protocols to ensure that your personal and payment information is fully protected.
Use of Latest Secure TechnologiesUbuy runs on HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure), ensuring all data transmitted between your browser and our website is encrypted. We also implement Secure Sockets Layer (SSL) technology to protect your personal information. Regular security scans and updates further strengthen our systems.
All payment transactions are processed through trusted third-party gateway providers. No payment data is stored or processed on Ubuy servers, ensuring complete peace of mind during checkout.
Delivery Protection and Return and Refund AssuranceYour package safety is a priority for us. We actively monitor and manage delivery logistics to reduce delays caused by external factors like weather or holidays. In the rare event of a lost or delayed shipment, we proactively assist in resolving the issue.
In case of an unexpected situation, you’re covered by the Return & Refund Policy, which ensures eligible customers receive a full refund or replacement as applicable. Please read the Ubuy Return and Refund Policy here.
Need Help?For more information, please reach out to us at info@ubuy.com. Our support team is always happy to help ensure you have the best shopping experience with Ubuy.